Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 33

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 130–131.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Článek
Eckardt, Regine, Yu, Qi. German bloss-questions as extreme ignorance questions. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 1, s. 7–22.

Článek
Wurm, Valerie. Distinguishing semantic components of attitude verbs via the German modifier genau. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 1, s. 23–40.

Článek
Šafratová, Iveta. Kind prenominal and postnominal adjectives in Czech. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 1, s. 61–78.

Článek
Wągiel, Marcin, Ziková, Markéta. Preface. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 1, s. 5–6.

Článek
Assmann, Muriel. Contrastive topics and foci in Brazilian Portuguese : ordering effects and interpretation. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 1, s. 41–59.

Článek
Kishimoto, Hideki. On the position of ECM subjects : a case study from Japanese. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 2, s. 7–26.

Článek
Newson, Mark, Szécsényi, Krisztina. Dative as the unmarked unmarked case in Hungarian. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 2, s. 27–44.

Článek
Murphy, Andrew. Voice mismatches beyond passives : sluicing with active impersonal antecedents. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 2, s. 65–83.

Článek
Ziková, Markéta, Wągiel, Marcin. Preface. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 2, s. 5–6.

Článek
Parrott, Jeffrey Keith. English possessive determiner phrases and coordination. Linguistica Brunensia. 2020, roč. 68, č. 2, s. 45–64.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.

Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš. Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.

Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia. Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.

Článek
Rozvadská, Katarína. Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.

Článek
Bron, Agnieszka, Thunborg, Camilla. Struggles in becoming employable : non-traditional student narratives of the transition from higher education to working life in Sweden. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 161–182.

Článek
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.

Článek
Sousa, Rita Tavares de, Lopes, Amélia, Boyd, Pete. Initial teacher education and the relationship with research : student teachers' perspectives. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 161–179.

Článek
Pupala, Branislav, Kaščák, Ondrej, Rehúš, Michal. Teachers for Slovakia : tensions in the profession. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 97–116.