Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 41

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 3–4.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 171–173.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 3–4.

Článek
Dellen, Theo van. The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.

Článek
Oliveira, Gisela. Employability and learning transfer: what do students experience during their placements?. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 123–138.

Článek
Jarvis, Peter, Rabušicová, Milada, Nehyba, Jan. Adult learning as a lifelong concern: interview with Peter Jarvis. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 109–122.

Článek
Häbig, Julia. Cooperation between parents and schools from a student perspective. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 155–165.

Článek
Bilgin-Aksu, Mualla, Aksu, Türkan, Polat, Soner. School administrator self-esteem and its relationship to trust in teachers. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 33–51.

Článek
Holm, Claus, Martinsen, Anders. Mapping the relationship between higher education and sustainable development. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 71–84.

Článek
Novotný, Petr. Mind the gap: or better still, bridge it! : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 5–8.

Článek
Bergnell Karlsson, Anneli. "Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 139–153.

Článek
Šmideková, Zuzana. Learning to swim in a digital ocean. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 167–171.

Článek
Rabušicová, Milada, Pevná, Kateřina, Vařejková, Zuzana. Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Beliefs of Czech teachers as a prerequisite for effective teaching. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 53–70.

Článek
Janicki, Joel J.. The art of losing: historical allusions in Sherman Alexie's Reservation Blues. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 2, s. 23–41.

Článek
Tihelková, Alice. Framing the 'scroungers': the re-emergence of the stereotype of the undeserving poor and its reflection in the British press. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 2, s. 121–139.

Článek
Szabó, Andrea F.. Alice Munro's Australian mirror stories. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 2, s. 109–119.

Článek
Janktová, Renata. Reshaping meanings: D.H. Lawrence and the 'Lady Chatterley trial' in A.S. Byatt's Babel Tower. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 2, s. 43–56.

Článek
Mišterová, Ivona. Inter arma non silent Musae: Shakespeare as a symbol of the Czech pro-Allied attitude during the Great War. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 2, s. 73–89.

Článek
Valentová, Eva. The Triumph of Pan: hermaphroditism and sexual inversion in Victor Benjamin Neuburg's poetry. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 2, s. 141–157.

Článek
Slavíčková, Petra. Hurston's "real Negro theatre": participation observation of African American folk. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 2, s. 91–107.

Článek
Kucała, Bożena. Unspoken dialogues and non-listening listeners in Graham Swift's fiction. Brno studies in English. 2015, roč. 41, č. 1, s. 117–129.