Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 38

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 3–4.

Článek
Dellen, Theo van. The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.

Článek
Oliveira, Gisela. Employability and learning transfer: what do students experience during their placements?. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 123–138.

Článek
Jarvis, Peter, Rabušicová, Milada, Nehyba, Jan. Adult learning as a lifelong concern: interview with Peter Jarvis. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 109–122.

Článek
Häbig, Julia. Cooperation between parents and schools from a student perspective. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 155–165.

Článek
Bilgin-Aksu, Mualla, Aksu, Türkan, Polat, Soner. School administrator self-esteem and its relationship to trust in teachers. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 33–51.

Článek
Holm, Claus, Martinsen, Anders. Mapping the relationship between higher education and sustainable development. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 71–84.

Článek
Novotný, Petr. Mind the gap: or better still, bridge it! : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 5–8.

Článek
Bergnell Karlsson, Anneli. "Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 139–153.

Článek
Šmideková, Zuzana. Learning to swim in a digital ocean. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 167–171.

Článek
Rabušicová, Milada, Pevná, Kateřina, Vařejková, Zuzana. Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Beliefs of Czech teachers as a prerequisite for effective teaching. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 53–70.

Článek
Billing, Christian M.. Review of The Puppet and the Modern. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 466–470.

Článek
Jirásek, Pavel. Josef Skupa: the birth of a modern artist. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 168–230.

Článek
Drábek, Pavel. Review of The Routledge Companion to Puppetry and Material Performance. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 471–476.

Článek
Marková, Sylva. Review of Talking Scenography: Conversations between Jarka Burian and Josef Svoboda. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 481–484.

Článek
Drábek, Pavel. A Great German Pickelhäring and a Beheaded Virgin Saint. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 499–502.

Článek
Drábek, Pavel. Review of How Theatre Means. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 493–498.

Článek
North, Dan. Forgotten toyhood. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 329–346.

Článek
Pecková Černá, Martina. List of puppetry exhibitions by Czech organisers in the Czech Republic and abroad 1989–2015. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 429–459.

Článek
Novak, Agnès, Petráň, Dušan. Backstage and on tour with Yorick's Marionettes. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 2, s. 387–414.