Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 271

Článek
Obsah - Contents - Inhalt - Содержание. Studia historica Brunensia. 2014, roč. 61, č. 1, s. 77.

Článek
Instructions for authors. Porta Balkanica. 2014, roč. 6, č. 2, s. 91.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 3.

Článek
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin, Šalamounová, Zuzana. On the way to dialogic teaching: action research as a means to change classroom discourse. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 9–43.

Článek
Gallardo Echenique, Eliana. An integrative review of literature on learners in the digital era. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 161–184.

Článek
Rißler, Georg, Bossen, Andrea, Blasse, Nina. School as space: spatial alterations, teaching, social motives, and practices. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 145–160.

Článek
Novotný, Petr, Brücknerová, Karla. Intergenerational learning among teachers: an interaction perspective. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 45–79.

Článek
Gobbo, Francesca. "Send in the clowns!", or the Imagination at work: the narratives of three pediatric ward clowns. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 101–120.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 5–7.

Článek
Hurbánková, Šárka. Repertoire of characters in Roman comedy: new classification approaches. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 3–15.

Článek
Karabová, Katarína. The Habsburg's on the Hungarian throne in Babai's epigrams. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 25–51.

Článek
Podmínky přijímání příspěvků. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 157–159.

Článek
Witczak, Krzysztof Tomasz, Zadka, Małgorzata. On the Anatolian origin of Ancient Greek σίδη. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 131–139.

Článek
Meško, Marek. Anna Komnene's narrative of the war against the Scythians. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 53–70.

Článek
Kaczyńska, Elwira. Remarks on a Cretan gloss in the Hesychian lexicon. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 17–23.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 3, s. 3–4.

Článek
Piccinini, Jessica. [De Sensi Sestito, Giovanna; Mancuso, Stefania, Eds. Enotri e Brettii in Magna Grecia: modi e forme di interazione culturale]. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 148–149.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 155–156.

Článek
Možajskij, Andrej Jurjevič. The Archaic wall of Greater Thebes: chronological and topographical problems. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 2, s. 71–79.

Článek
Błaśkiewicz, Monika. Oὐ μόνον ἡ κυνηγία – on the complexity of the content of Oppian's Kynegetika. Graeco-Latina Brunensia. 2014, roč. 19, č. 1, s. 27–40.

Článek
Obsah - Contents - Inhalt - Содержание. Studia historica Brunensia. 2014, roč. 61, č. 2, s. 277–278.

Článek
Brożek, Anna. The significance of Kazimierz Twardowski in philosophy and culture. Pro-Fil. 2014, roč. 15, č. 1, s. 32–46.

Článek
Pushpakumara, Saman. [Žižek, Slavoj. Less than nothing: Hegel and the shadow of dialectical materialism]. Pro-Fil. 2014, roč. 15, č. 1, s. 116–126.