Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 29

Kapitola
Dorovský, Ivan. Die böhmischen Länder und Balkan. In: Dorovský, Ivan. České země a Balkán : kapitoly z dějin česko-makedonských a makedonsko-českých styků. c1973, s. 211–215.

Článek
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.

Článek
Chalupa, Bohumír. La recherche psychologique des intoxications par les substances neurotropes industrielles. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 15–20.

Článek
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.

Článek
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.

Článek
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 139–142.

Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.

Článek
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 87–97.

Článek
Vanecek, Erich. Motokognitionen - ein neuer Weg zur planung und kontrolle instrumentaler Spielbewegungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 51–66.

Článek
Kuhl, Julius, Henseler, Wilfried. Systemdiagnostik: assessment und Förderung persönlicher Kompetenzen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 67–85.

Článek
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 29–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, roč. 23, č. I9, s. 53–60.

Článek
Jůva, Vladimír. Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 25–35.

Článek
Liškař, Čestmír. Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 71–79.

Článek
Breuer, Helmut. Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 75–83.

Kapitola
Sedlák, Jiří. Zusammenfassung : Probleme des aktiven sozialen Programmlernens. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, s. 285–288.

Kapitola
Sedlák, Jiří. Résumé : problémes de l'apprentissage social actif programmé. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, s. 289–292.

Kapitola
Sedlák, Jiří. La détermination de la coordination sensorimotrice. In: Sedlák, Jiří. Determinace senzomotorické koordinace. 1974, s. 125–129.

Kapitola
Svoboda, Mojmír. Zusammenfassung. In: Svoboda, Mojmír. Hypnotické chování : teoretický a experimentální přístup. c1987, s. 145–147.

Kapitola
Blanár, Vincent. Die problematik des Studiums balkanischer Sprachen in der Slowakei. In: Studia Balkanica Bohemoslovaca : (příspěvky přednesené na I. celostátním balkanistickém symposiu v Brně 11.-12. prosince 1969). 1970, s. 177–189.

Kapitola
Bystrický, Valerián. Historiographie slovaque sur l'histoire de l'Europe du sud-est de 1945 a 1969. In: Studia Balkanica Bohemoslovaca : (příspěvky přednesené na I. celostátním balkanistickém symposiu v Brně 11.-12. prosince 1969). 1970, s. 37–47.

Kapitola
Klátik, Zlatko. Recherches faites en Slovaquie sur les littératures balkaniques. In: Studia Balkanica Bohemoslovaca : (příspěvky přednesené na I. celostátním balkanistickém symposiu v Brně 11.-12. prosince 1969). 1970, s. 345–356.

Kapitola
Macůrek, Josef. L'importance et le tâches des études balkaniques dans le pays tchèques. In: Studia Balkanica Bohemoslovaca : (příspěvky přednesené na I. celostátním balkanistickém symposiu v Brně 11.-12. prosince 1969). 1970, s. 10–36.