Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 48

Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana. Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.

Článek
Bakoš, Ján. Poznámky o románskej nástennej maľbe na Slovensku. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 1968, roč. 17, č. F12, s. 13–20.

Článek
Bakoš, Ján. Epistemologický obrat na ceste historika umenia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 19901992, roč. 39-41, č. F34-36, s. 7–20.

Článek
Bradová, Jarmila. Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.

Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 3–4.

Článek
Stejskalová, Michaela. Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.

Článek
Stanová, Barbora. Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 57–76.

Článek
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.

Článek
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 3–4.

Článek
Lintner, Tomáš. Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 3–4.

Článek
Závodyová, Viera. Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 171–186.

Článek
Obsah. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 5–6.

Kapitola
Chmelinová, Katarína, Ragač, Radoslav. Päťdesiate výročie kňazstva Imricha Esterházyho : niekoľko poznámok k takmer zabudnutej barokovej slávnosti v Bratislave. In: Orbis artium : k jubileu Lubomíra Slavíčka. 2009, s. 521–537.

Článek
Štibraná, Ingrid. Pálffyovská kolekcia na dreve maľovaných portrétov viri illustri z prelomu 16.–17. storočia. Opuscula historiae artium. 2012, roč. 61 [56], č. 2, s. 120–133.

Článek
Migašová, Jana. Vplyv novej vecnosti na sociálno-kritické výtvarné umenie medzivojnového Slovenska. Opuscula historiae artium. 2018, roč. 67, č. 1, s. 38–47.

Článek
Bakoš, Ján. O ontologickej štruktúre ikony : (príspevok k ontológii obrazu). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 19701971, roč. 19-20, č. F14-15, s. 89–95.

Článek
Bakoš, Ján. Štruktúra a genéza predely oltára sv. Kataríny v kostole sv. Jakuba v Levoči. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 1972, roč. 21, č. F16, s. 73–90.

Článek
Lissa, Zofia, Sus, Oleg. O wielowarstwowości kultury muzycznej. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 1965, roč. 14, č. F9, s. 123–143.