Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 74

Seriál
Studia paedagogica. 2009–

Článek
Žemberová, Viera. Ruská poviedka, žáner včera a dnes. Новая русистика. 2009, roč. 2, č. 2, s. 107–109.

Článek
Žemberová, Viera. Problém noetiky a poetiky, alebo, Areálové dotyky prózy. Новая русистика. 2009, roč. 2, č. 2, s. 19–28.

Článek
Obsah. Новая русистика. 2010, roč. 3, č. 1, s. 1–2.

Článek
Mattová, Lucia. II. kongres českých slavistů. Новая русистика. 2010, roč. 3, č. 1, s. 67–68.

Článek
Lorková, Zuzana. Užitočná príručka. Новая русистика. 2010, roč. 3, č. 2, s. 113–115.

Článek
Cintula, Igor. Moderná učebnica ruštiny pre samoukov. Новая русистика. 2021, roč. 14, č. 1, s. 57–58.

Článek
Muránska, Natália. Na margo románu Mistr a Markétka : (text ako záhada, šifra, odkaz doby?). Новая русистика. 2021, roč. 14, č. 1, s. 41–50.

Článek
Žemberová, Viera. Hodnota v stratégii autora a interpretácie umeleckého textu. Новая русистика. 2019, roč. 12, č. 1, s. 31–45.

Článek
Obsah. Новая русистика. 2012, roč. 5, č. Supplementum, s. 1–2.

Článek
Žemberová, Viera. Je těžké říct, zda měla pravdu. Новая русистика. 2010, roč. 3, č. 1, s. 107–110.

Článek
Bátorová, Mária. Voda: počiatok a koniec : (motív vody v diele Dominika Tatarku). Новая русистика. 2012, roč. 5, č. Supplementum, s. 23–31.

Článek
Obsah. Новая русистика. 2008, roč. 1, č. 1, s. 1–2.

Kapitola
Veselá, Zdenka. Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, s. 141–144.

Článek
Bradová, Jarmila. Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.

Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 3–4.

Článek
Stejskalová, Michaela. Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.

Článek
Stanová, Barbora. Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 57–76.

Článek
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.

Článek
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 3–4.

Článek
Lintner, Tomáš. Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 3–4.