Zobrazují se záznamy 1 - 24 z celkového počtu 24
Článek
Čiripová, Dáša.
Krásno a jeho druhá tvár v období neskorej antiky : (krásno vo filozofii Plotina a v dramatickej podobě u Senecu). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2003, roč. 52, č. Q6, s. 31–37.
Článek
Poljaková, Kristína.
Groteska v sexshope : komparatívna esej. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, roč. 54, č. Q8, s. 223–228.
Článek
Gajdoš, Július.
Mezi absurditou a postmodernou : (...v deleuzovských reflexiách). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2002, roč. 51, č. Q5, s. 7–15.
Článek
Černický, Viktor.
Indie scéna nezávislá od hudby. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 151–179.
Článek
Žáková, Anna.
Performatívnosť stredovekého rituálu Mandatum u Sv. Jiří na Pražskom hrade. Theatralia. 2018, roč. 21, č. 1, s. 71–88.
Článek
Černický, Viktor.
Aktéri a diváci verejných udalostí. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 259–264.
Článek
Kyselová, Eva.
Doktorandský víkend v Brne : (pátý mezinárodní seminář doktorských studií divadelních škol, JAMU Brno, 2.–3.12.2011). Theatralia. 2012, roč. 15, č. 1, s. 174–177.
Článek
Kyselová, Eva.
Divadlo na korze - slovenská stopa štúdiových divadiel. Theatralia. 2011, roč. 14, č. 2, s. 23–44.
Článek
Čiripová, Dáša.
Boj solitérov v umení aj živote. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, Supplementum, s. 102–104.
Článek
Klembarová, Klaudia.
Performatívne umenie v teréne Brna. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 189–191.
Článek
Zelenková, Anna.
Frank Wollman – dramatický text ako intencionálna danosť. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 240–254.
Článek
Musilová, Martina.
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, s. 143–144.
Kapitola
Havlíčková Kysová, Šárka.
Bharatanátjam – sekvence muder z příběhu Múšika váhana v podání tanečnice Bhakti Déví. In: Havlíčková Kysová, Šárka. Hastábhinaja : gesta rukou v tradičním divadelním umění Indie.
2013, s. 189–191.
Kapitola
Rampák, Zoltán.
Dve národné kultúry v jednej divadelnej inštitúcii : k začiatkom činnosti Slovenského národného divadla. In: Otázky divadla a filmu. III.
1973, s. 121–135.
Kapitola
Rampák, Zoltán.
Domov a svet v dramatike Júliusa Barča-Ivana. In: Na křižovatce umění : sborník k poctě šedesátin prof. dr. Artura Závodského, DrSc.
1973, s. 283–300.
Kapitola
Boor, Ján.
K aplikácii dialektiky na dejiny umenia (divadla). In: Na křižovatce umění : sborník k poctě šedesátin prof. dr. Artura Závodského, DrSc.
1973, s. 43–54.
Článek
Mišovic, Karol.
Dve herecké podoby prvého slovenského Kráľa Leara. Theatralia. 2023, roč. 26, č. 2, s. 137–156.
Článek
Gajdoš, Július.
Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.
Článek
Cupanová, Katarína.
Expresionistické drama z českých zemí. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 170–172.
Článek
Rumánek, Ivan R. V..
Okuni sóši – medzižánrový doklad o prechode od nó ku kabuki. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 102–117.