Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 91
Článek
Hala, Arnold.
Una alma barroca frente a la literatura española. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1969, roč. 18, č. D16, s. 101–112.
Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana.
Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.
Článek
Bartoš, Lubomír.
[Portuondo, José Antonio. Bosquejo histórico de las letras cubanas]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1965, roč. 14, č. D12, s. 249–250.
Článek
Hala, Arnold.
Recientes estudios de historia literaria española en Checoslovaquia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1967, roč. 16, č. D14, s. 141–150.
Článek
Hala, Arnold.
Originalidad y sinceridad trovadoresca. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 19701971, roč. 19-20, č. D17-18, s. 241–246.
Článek
Bartoš, Lubomír.
Universidad de La Habana, publicación bimestral, no. 159. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1964, roč. 13, č. D11, s. 204–205.
Článek
Bradová, Jarmila.
Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.
Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia.
Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.
Článek
Stejskalová, Michaela.
Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.
Článek
Stanová, Barbora.
Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 57–76.
Článek
Kubiatko, Milan.
Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.
Článek
Sršníková, Daniela.
Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.
Článek
Filagová, Markéta.
(Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.
Článek
Lintner, Tomáš.
Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.
Seriál
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966–1995
Článek
Kaščák, Ondrej.
Rituály a skryté kurikulum, alebo, Kam v pedagogike zaradiť rituálne štúdie? : teoretická (a biografická) rekonštrukcia. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 29–40.
Článek
Závodyová, Viera.
Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 171–186.
Článek
Kaščák, Ondrej.
"...daj mi rúčku, ty sa usmej, budeme sa spolu hrať" – telesné performácie ako interakčný faktor v sociálnych vzťahoch detí. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 13–26.
Kapitola
Palas, Karel.
Seznam citované literatury. In: Palas, Karel. K problematice krajové pololidové literatury 18. století.
1964, s. 81–86.
Kapitola
Brtáň, Rudo.
Z problematiky slovenského baroka. In: O barokní kultuře : sborník statí.
1968, s. 97–104.
Článek
Minárik, Jozef.
Písně nové Jána Silvána : prof. Milanovi Kopeckému k 60. narodeninám. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1986, roč. 35, č. D33, s. 89–98.