Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 119

Číslo
Studia paedagogica, 2023, vol. 28, issue 2.

Článek
Paseka, Angelika, Rabušicová, Milada. Parental involvement: changes and challenges : editorial. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 5–10.

Článek
Ule, Mirjana, Živoder, Andreja. "Good" parenting : parental support in education as a factor in inequality. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 11–28.

Článek
Freires, Thiago, Pereira, Fátima. Parental and family involvement in schools : perceptions of young Brazilian and Portuguese people from underprivileged contexts. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 29–48.

Článek
Ali-Rweide, Tahani. Parental involvement in Palestine. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 49–71.

Článek
Kobakhidze, Magda Nutsa, Šťastný, Vít. Theoretical perspectives on the role of parents in shadow education. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 73–95.

Článek
Dombinskaya, Natalia. Ukrainian parents' engagement with Czech public schools : challenges and roles for parents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 97–118.

Číslo
Studia paedagogica, 2023, vol. 28, issue 1.

Článek
Smetáčková, Irena, Stará, Jana, Chytrý, Vlastimil. Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 9–34.

Článek
Preissová Krejčí, Andrea, Macková, Lucie, Cholodová, Uljana. Trauma dětských válečných uprchlíků z Ukrajiny v kontextu vzdělávání. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 35–59.

Číslo
Archaeologia historica, 2023, vol. 48, issue 2.

Článek
Bláha, Radek. Hygiena ve středověkém a raně novověkém Hradci Králové. Archaeologia historica. 2023, roč. 48, č. 2, s. 319–342.

Článek
Orna, Jiří, Kočí Dudková, Veronika, Frýda, František, Kučera, Lukáš. Lázně ve středověké a raně novověké Plzni. Archaeologia historica. 2023, roč. 48, č. 2, s. 343–356.

Článek
Ferrara, Pasquale. Baccanti ebbre e ninfomani tra la fine della Repubblica e la prima età imperiale. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 19–31.

Článek
Gallo, Matteo. Pilumnoe Poploe, interpretazioni e fonti. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 33–51.

Článek
Havas-Kovács, Dominika. Vie de Saint Alexis : the elements of the antique novel live on in a holy life. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 53–73.

Článek
Lebedeva, Iuliana. The idea of the circular motion of time in the thought of the Greeks of the 8th century B.C.. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 75–94.

Článek
Mura, Antonio. ἐκστρέψας ... κακὸς κακῶς (Ar. Nub. 554): Aristofane e un trascurato principio di poetica. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 95–105.

Článek
Pruša, Libor. Assyrian history of Herodotus : the missing and the extant logos. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 107–127.

Článek
Romano, Antonio. A proposito della Iuventii Martialis historia. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 129–140.

Článek
Dzurillová, Zuzana, Hamar, Tomáš. [Honč, Petr; Přívratská, Jana; Hellerová, Kristina. Essential medical terminology: your lifeboat in the sea of terms]. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 141–142.

Článek
Ulrich, Heiko. [Moser, Jakob. Dädalische Zunge: Lukrez als Übersetzer des Realen]. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 143–147.

Článek
Ulrich, Heiko. [Yona, Sergio; Davis, Gregson (Eds.). Epicurus in Rome: philosophical perspectives in the Ciceronian age]. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 148–153.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 154–155.

Číslo
Graeco-Latina Brunensia, 2023, vol. 28, issue 2.