Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 111

Kapitola
Poláková, Mariana. Seznam zkratek citovaných autorů a děl. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 138–141.

Kapitola
Poláková, Mariana. Římská satira. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 83–128.

Kapitola
Poláková, Mariana. Předchůdci žánru římské satiry. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 39–61.

Kapitola
Poláková, Mariana. Žánr. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 13–15.

Kapitola
Poláková, Mariana. The genesis and the development of satire in Latin literature : summary. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 132–137.

Kapitola
Poláková, Mariana. Závěr. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 129–131.

Kapitola
Poláková, Mariana. Bibliografie. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 142–152.

Kapitola
Poláková, Mariana. Satira: Terminologická specifikace. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 16–38.

Kapitola
Poláková, Mariana. Vznik žánru. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 62–82.

Kapitola
Poláková, Mariana. Úvod. In: Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017, s. 9–12.

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 2.

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 1.

Číslo
Graeco-Latina Brunensia, 2017, vol. 22, issue 1.

Číslo
Graeco-Latina Brunensia, 2017, vol. 22, issue 2.

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 3.

Číslo
Studia paedagogica, 2017, vol. 22, issue 4.

Kniha
Poláková, Mariana. Vznik a vývoj satiry v římské literatuře. 2017

Číslo
Porta Balkanica, 2017, vol. 9, issue 1-2.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.

Článek
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 111–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.