Title: Studia paedagogica
Rok: 2017
Ročník: 22
Číslo: 1
Rok vydání
2017
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/136379
Ústav FF MU
Obor
Title | Document |
---|---|
Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí | [5]–7
Šeďová, Klára; Pol, Milan; Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza | [9]–36
Juhaňák, Libor |
|
Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz | [37]–54
Dopita, Miroslav; Poláchová Vašťatková, Jana |
|
Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitele při prevenci – nový aspekt učitelských kompetencí | [55]–66
Kunos, Nora |
|
Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury | [67]–86
Kamanová, Lenka |
|
Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale | [87]–112
Vlčková, Kateřina; Mareš, Jan; Ježek, Stanislav; Šalamounová, Zuzana |
Title | Document |
---|---|
Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo | [113]–119
Gobbo, Francesca; Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku | [121]–133
Zdražilová, Zuzana |
Title | Document |
---|---|
Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme | [135]–139
Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Poděkování recenzentům | [141]–144
|