Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 69

Článek
Piorecká, Kateřina, Lollok, Marek. Anatomie národních hrdinů : Osvobozené divadlo uprostřed nacionalistických svárů. Bohemica litteraria. 2022, roč. 25, č. 1, s. 23–42.

Článek
Hanzelková, Marie. Katalog kramářských tisků. Bohemica litteraria. 2022, roč. 25, č. 1, s. 105–108.

Článek
Kroča, David. Z fikčního světa Jaroslava Foglara : Zkáza Jezerní kotliny. Bohemica litteraria. 2022, roč. 25, č. 1, s. 43–54.

Článek
Getta, Jelizaveta. Styl v literárním překladu prizmatem Karla Hausenblase. Bohemica litteraria. 2022, roč. 25, č. 1, s. 76–92.

Článek
Poláček, Jiří. Karel Čapek a Brno. Bohemica litteraria. 2022, roč. 25, č. 1, s. 7–22.

Článek
Tureček, Dalibor. Osobnost v průsečících tradice : ke stému výročí narození prof. PhDr. Dušana Jeřábka, DrSc.. Bohemica litteraria. 2022, roč. 25, č. 1, s. 95–102.

Článek
Zoubková, Zuzana. Evangelium podle Pullmana : vliv fantastické literatury na rozvoj empatie a mentalizace. Bohemica litteraria. 2022, roč. 25, č. 1, s. 55–75.

Číslo
Bohemica litteraria, 2022, vol. 25, issue 1.

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 1.

Kapitola
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 118–120.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.

Kapitola
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 133.

Kapitola
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 134–135.

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 2.

Článek
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 5–7.

Článek
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 9–34.

Článek
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio. Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 35–53.

Článek
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus. Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 55–75.

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Číslo
Studia paedagogica, 2022, vol. 27, issue 4.

Číslo
Museologica Brunensia, 2022, vol. 11, issue 2.

Článek
Kirsch, Otakar, Jagošová, Lucie. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2022, roč. 11, č. 2, s. 2–3.

Číslo
Museologica Brunensia, 2022, vol. 11, issue 1.