Title: Studia paedagogica
Rok: 2022
Ročník: 27
Číslo: 1
Rok vydání
2022
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/145092
Ústav FF MU
Obor
Title | Document |
---|---|
Věda je jen jedna : editorial | [5]–11
Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění | [13]–33
Pavlasová, Lenka; Robová, Jarmila; Uličná, Klára; Vondrová, Naďa; Stará, Jana; Novotná, Magdalena |
|
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie | [35]–66
Šalamounová, Zuzana |
|
Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou | [67]–91
Majcík, Martin |
|
Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika | [93]–124
Cígler, Hynek; Ježek, Stanislav; Širůček, Jan; Lacinová, Lenka |
|
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol | [125]–152
Pivarč, Jakub |
Title | Document |
---|---|
Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě | [153]–169
Šejna, Erik |