Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 78
Kniha
Juhaňák, Libor.
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023
Kapitola
Front matter. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 1.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Seznam tabulek. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 220–221.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Seznam obrázků. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 222–223.
Kapitola
Back matter. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. .
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Obsah. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 5–7.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Úvod. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 9–12.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Vznik a historické kořeny analytiky a data miningu ve vzdělávání. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 13–24.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Vymezení analytiky a data miningu ve vzdělávání a jejich rozdíly. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 25–34.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Proces analýzy a typy využívaných dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 35–48.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Metody a techniky analýzy dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 49–58.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Dosavadní směry výzkumů a řešená témata. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 59–88.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Analýza 1: Predikce úspěšnosti studentů v blended learningových kurzech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 89–124.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Analýza 2: Interakce studentů a učitelů v online diskuzních fórech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 125–166.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Analýza 3: Chování studentů v průběhu plnění online testů. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 167–190.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Závěr. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 191–194.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems : summary. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 195–197.
Kapitola
Juhaňák, Libor.
Bibliografie. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, s. 198–219.
Článek
Köck, Johannes, Voerkel, Paul, Hee, Hyun.
Landeskunde in Deutsch als Fremd und Zweitsprache zwischen Diskursivität und Plurizentrik : Beispiele aus internationaler Perspektive. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 5–17.
Článek
Altmayer, Claus.
'Diskursive Landeskunde' in Deutsch als Fremd- und Zweitsprache: Bestandsaufnahme, Herausforderungen und offene Fragen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 19–33.
Článek
Thaler, Gerlinde.
Einbeziehen von sprachlicher Vielfalt oder Dialektliteratur im DaF-Unterricht. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 35–40.
Článek
Ge, Nannan.
Die Darstellung von Kulturen der DACH-Länder an chinesischen Hochschulen am Beispiel des Lehrwerks Studienweg Deutsch. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 41–66.
Článek
Feng, Yifan.
Diskursive Landeskunde im Unterricht Deutsch als Fremdsprache (DaF) : Entwicklung und Erprobung von literaturbasierten Online-Materialien für den chinesischen Bachelorstudiengang Germanistik. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 67–88.
Článek
Daftari-Hölzer, Bharati.
Zur Umsetzung des plurizentrischen Ansatzes in gängigen DaF-Lehrwerken. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2023, roč. 37, č. 2, s. 89–105.