Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 155

Článek
Králová, Kateřina. Έλληνες στη σοσιαλιστική Γιουγκοσλαβία: μειονότητα που εξαφανίστηκε. Neograeca Bohemica. 2013, roč. 13, č. [1], s. 17–42.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. .

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. .

Článek
Steinunn Helga Lárusdóttir. Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 141–156.

Článek
Šeďová, Klára. Zlo neoliberalismu. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 167–171.

Článek
Rabušicová, Milada. Impulz k dalšímu přemýšlení o vzdělanostních nerovnostech : věc trvá. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 173–178.

Článek
Švaříček, Roman. Konec pedagogiky : kritický esej. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 55–72.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 3–4.

Článek
Machů, Eva. Radosti a trápení nadaných dětí. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 125–140.

Článek
Punová, Monika. Podpora resilience ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 109–124.

Článek
Kubrická, Jana. Možnosti a limity posuzování ideologických prvků v učebnicích. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 157–166.

Článek
Brázda, Radim. Periodická soustava základních morálních prvků. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 31–53.

Článek
Švaříček, Roman, Pol, Milan. O hledání začátku a nalézání nejednoznačnosti : editorial. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 5–9.

Článek
Vlčková, Kateřina, Berger, Janek, Völkle, Manuel. Classification theories of foreign language learning strategies: an exploratory analysis. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 93–113.

Článek
Schratz, Michael, Schwarz, Johanna F., Westfall-Greiter, Tanja. Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 57–73.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 3–4.

Článek
Mareš, Jiří. Nevhodné chování učitelů k žákům a studentům. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 7–36.

Článek
Geršlová, Gabriela, Sodomková, Sandra, Bartošíková, Klára, Polách, Martin, Závěšický, Jan, Skopal, Jakub, Frais, Štěpán. Štědrovečerní rituály v rodinách žáků 3. a 4. tříd. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 119–128.

Článek
Bárta, Ondřej. Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 105–118.