Zobrazují se záznamy 1 - 11 z celkového počtu 11
Článek
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.
Článek
Hanuza, Maria.
Self-preservative tendencies of human personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 95–105.
Článek
Radka, Agnieszka.
A psychological concept of young women's sexual life. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 107–119.
Článek
Švancara, Josef.
Interaction of social and biological determinants in the development and forming of the personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, roč. 31, č. I17, s. 37–49.
Článek
Bárta, Boleslav, Ludvíková, Helena.
The difference in emotional irritability between asthmatic and normal children. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 7–12.
Článek
Švancara, Josef.
Mutual influences of genetic and environmental factors in life span-developmental research. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 43–51.
Článek
Pačesová, Jaroslava.
On the ontogenesis of speech acts. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1988, roč. 37, č. I23, s. 55–65.
Článek
Kostroň, Lubomír.
Psychology : a new view on holistic approach. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 133–137.
Článek
Macek, Petr, Osecká, Liduška, Blatný, Marek.
Semantic structure of adolescent's actual, ideal and unwanted self. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 111–121.
Článek
Pačesová, Jaroslava.
Processing strategies in language acquisition. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 55–62.
Článek
Švancara, Josef.
Dynamics of intellectual deficit in children with localized and difuse CNS damage. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 21–28.