Zobrazují se záznamy 1 - 12 z celkového počtu 12
Článek
Kasíková, Hana.
Proměna vysokoškolské výuky: zkušenost s využitím kooperativních skupin. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 81–103.
Článek
Sucháček, Petr.
Reflektivní psaní: pro výzkum, pro výuku, pro rozvoj. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 151–156.
Článek
Hloušková, Lenka, Trnková, Kateřina, Lazarová, Bohumíra, Pol, Milan.
Diverzita žáků: téma pro vedení školy. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 105–126.
Článek
Lundgren, Mats, Kihlstrand, Anne-Maj, Schantz Lundgren, Inger von.
Learning Study : rozvoj školy skrze kolegiální učení učitelů. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 59–79.
Článek
Lehesvuori, Sami, Viiri, Jouni.
Od teorie k praxi: od plánování dialogického vyučování k jeho reflexi. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 9–31.
Článek
Majcík, Martin.
Bloková výuka nadaných žáků. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 135–150.
Článek
Wall, Kate, Švaříček, Roman, Šeďová, Klára.
Akční výzkum je věcí profesní odvahy: rozhovor s Kate Wall. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 127–133.
Článek
Šeďová, Klára, Sedláček, Martin.
Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 33–58.