Zobrazují se záznamy 1 - 10 z celkového počtu 10
Článek
Dopita, Miroslav, Poláchová Vašťatková, Jana.
Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 37–54.
Článek
Kamanová, Lenka.
Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 67–86.
Článek
Šeďová, Klára, Pol, Milan, Švaříček, Roman.
Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 5–7.
Článek
Švaříček, Roman.
Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 135–139.
Článek
Vlčková, Kateřina, Mareš, Jan, Ježek, Stanislav, Šalamounová, Zuzana.
Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 87–112.
Článek
Kunos, Nora.
Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitele při prevenci – nový aspekt učitelských kompetencí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 55–66.
Článek
Juhaňák, Libor.
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.
Článek
Zdražilová, Zuzana.
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.
Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman.
Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.