Rozšířené vyhledávání

Hledání v položce Studia paedagogica 2018, roč. 23, č. 4. Pokud chcete hledat v celé databázi, použijte tento formulář.
Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 11 z celkového počtu 11

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 3.

Článek
Zounek, Jiří, Záleská, Klára, Juhaňák, Libor, Bárta, Ondřej, Vlčková, Kristýna. Czech Republic and Norway on their path to digital education. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 11–48.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. .

Článek
Kajamaa, Anu, Kumpulainen, Kristiina, Rajala, Antti. A digital learning environment mediating students' funds of knowledge and knowledge creation. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 49–66.

Článek
Vaculíková, Jitka. Measuring self-regulated learning and online learning events to predict student academic performance. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 91–118.

Článek
Erstad, Ola, Zounek, Jiří. Editorial : Digital youth and their ways of learning. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 5–10.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. .

Článek
Call for papers : Studia paedagogica 4/2019 : Issue topic: Better learning through argumentation. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 147–149.

Článek
Daneback, Kristian, Bjereld, Ylva, Macháčková, Hana, Ševčíková, Anna, Dědková, Lenka. Bullied online but not telling anyone : what are the reasons for not disclosing cybervictimization?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 119–128.

Článek
Jarvoll, Agnieszka B.. "I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 67–89.