Rozšířené vyhledávání

Hledání v položce Studia paedagogica 2021, roč. 26, č. 2. Pokud chcete hledat v celé databázi, použijte tento formulář.
Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 11 z celkového počtu 11

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 3.

Článek
van der Wilt, Femke, Froehlich, Dominik E., van der Veen, Chiel. The role of language competence in building peer relationships in early childhood : a social network perspective. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 11–29.

Článek
Mejía-Cáceres, María Angélica, Freire, Laísa Maria. Influences of educational policy on the pre-service education of teachers in science and environmental education : a Latin American context. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 139–163.

Článek
Lojdová, Kateřina, Vlčková, Kateřina, Nehyba, Jan. Stories of teachers' identity : between personal and professional experience. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 113–137.

Článek
MacGregor, Stephen, Brown, Chris, Flood, Jane. Exploring the role of positive leadership for mobilizing innovative practices : a social network approach. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 31–48.

Článek
Froehlich, Dominik E., Beausaert, Simon, Segers, Mien. Similarity-attraction theory and feedback-seeking behavior at work : how do they impact employability?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 77–96.

Článek
Šalamounová, Zuzana, Langer-Osuna, Jennifer M.. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 5–9.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. .

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. .

Článek
Langer-Osuna, Jennifer M., Chavez, Rosa, Kwon, Faith, Malamut, Jim, Gargroetzi, Emma, Lange, Kimiko, Ramirez, Jesse. "I'm telling!" : exploring sources of peer authority during a K-2 collaborative mathematics activity. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 97–111.

Článek
Lintner, Tomáš, Šalamounová, Zuzana. Classroom space and student positions in peer social networks : an exploratory study. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 49–76.