Rozšířené vyhledávání

Hledání v položce Theatralia 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum. Pokud chcete hledat v celé databázi, použijte tento formulář.
Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 10 z celkového počtu 10

Článek
Revermann, Martin. Beckett and the theatrical sign : the need for semiotics. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 9–22.

Článek
Jovanovic, Nenad. The medium (non-) specific : Rope, Dogville, and Mukařovský's space-as-meaning. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 96–108.

Článek
Pontieri, Laura. Animate, inanimate and beyond in Švankmajer's Faust (1994). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 83–95.

Článek
Šlaisová, Eva. Performing cathedral : Le Ballet des Ombres Heureuses as a case of multiple foregrounding. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 122–139.

Článek
Schmid, Herta. Realism and abstractionism in Otakar Zich's Theory of dramatic art and Samuel Beckett's experimental dramatics. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 23–38.

Článek
Jestrović, Silvija. Stage life and stage death (after Veltruský). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 59–71.

Článek
Revermann, Martin. Editorial note. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 7–8.

Článek
Meerzon, Yana. On men and objects : staging the divided subjectivity of displacement in zero degrees. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 109–121.

Článek
Pérez-Simón, Andrés. Intertextuality and autonomous fictional worlds in Disney : the case of Moana (2016). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 72–82.

Článek
Ambros, Veronika, Switzky, Lawrence. "Hungry for interpretation" : Woyzeck on the Highveld and the polyphony of performance. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 39–58.