Zobrazují se záznamy 1 - 17 z celkového počtu 17
Článek
Kuric, Jozef.
Náhľady vysokoškolských študentov na žiadúce a nežiadúce vlastnosti osobnosti dospelého človeka. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 7–24.
Článek
Kuric, Jozef, Smékal, Vladimír.
Osobnostní a vývojové determinanty estetického vnímání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 39–73.
Článek
Chalupa, Bohumír.
[Anderson, Barry F. Cognitive psychology: the study of knowing, learning, and thinking]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 185–186.
Článek
Kuric, Jozef, Míček, Libor, Slováčková, Sylvie.
Stressové faktory v životě vysokoškolských studentů. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 141–158.
Článek
Sedlák, Jiří, Maevová, Naděžda.
Základní faktory úspěšnosti konstruktéra a jejich zjišťování. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 125–140.
Článek
Kulka, Jiří.
Aproximativní kvantifikace v psychologii : lingvistický přístup. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 171–179.
Článek
Švancara, Josef.
[Fischbein, Efraim. The intuitive sources of probabilistic thinking in childern]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 187–188.
Článek
Breuer, Helmut.
Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 75–83.
Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea.
Zvláštnosti zobrazovacích schopností u dvojčat. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 105–113.
Článek
Chalupa, Bohumír.
Experimentální výzkum vlivu některých činitelů na slovní pohotovost. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 25–37.
Článek
Švancara, Josef.
[Birren, James Emmett; Schaie, Klaus Warner, ed. Handbook of the psychology of aging]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 188–189.
Článek
Svoboda, Mojmír, Hájek, Petr.
České verze nástrojů na měření hypnability. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 159–170.
Článek
Švancara, Josef.
[Wendt, Dirk; Vlek, Charles, ed. Utility, probability, and human decision making: selected proceedings of an interdisciplinary research conference]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 184–185.
Článek
Chalupa, Bohumír.
[Mehlhorn, Gerlinde; Mehlhorn, Hans-Georg. Zur Kritik der bürgerlichen Kreativitätsforschung]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 181–183.
Článek
Chalupa, Bohumír.
Rozvoj a další perspektivy psychologie práce v Československu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 115–124.
Článek
Chalupa, Bohumír.
[Zur Psychologie des Gedächtnisses. Hrsg. von Friedhart Klix und Hubert Sydow]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 183–184.
Článek
Sedlák, Jiří, Machan, Libor.
Výzkum aktivního sociálního učení u vedoucích pracovníků v cihlářství. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 85–103.