Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?

Název: Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?
Autor: Pol, Milan
Vydání
1. vyd.
Místo vydání
Brno
Nakladatel
Masarykova univerzita
Rok vydání
1995
Rozsah
165 s.
Edice
  • Věda do kapsy; sv. 9
ISBN
8021010975
Jazyk
česky
Odkaz do knihovního katalogu MU: 126876
Licence: Neurčená licence
Držitel práv
Masarykova univerzita. Filozofická fakulta
 

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

hidden-section Úvod
Chapter number Title Custom text
Úvod | 3–5
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
1. | Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol | 6–10
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
2. | Obecná charakteristika waldorfských škol | 11–21
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
3. | Cíle pedagogiky waldorfských škol | 22–28
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
4. | Obecné požadavky na učitele waldorfských škol | 29–37
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
5. | Kategorie učitelů waldorfských škol | 38–45
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
6. | Učitel waldorfské školy a jeho kompetence | 46
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
7. | K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním | 47–76
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
8. | K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách | 77–95
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
9. | K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem | 96–118
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
10. | Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností | 119–125
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
11. | K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol | 126–141
Pol, Milan
PDF
hidden-section Závěr
Chapter number Title Custom text
Závěr | 142–148
Pol, Milan
PDF
Chapter number Title Custom text
Použitá literatura a prameny | 149–165
Pol, Milan
PDF