Varianty jmen:
Pol, Milan (preferováno)
Článek
Pol, Milan.
10. ročník ENIRDEM : konference - další přátelské, ale i odborné setkání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 200–201.
Kapitola
Pol, Milan.
Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 22–28.
Článek
Hloušková, Lenka; Trnková, Kateřina; Lazarová, Bohumíra; Pol, Milan.
Diverzita žáků: téma pro vedení školy. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 105–126.
Článek
Řehořková, Marie; Pol, Milan.
Docent Jan Sup sedmdesátníkem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 187–188.
Článek
Rabušicová, Milada; Rabušic, Ladislav; Pol, Milan.
Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2006, roč. 54, č. U11, s. 7–11.
Článek
Pol, Milan; Rabušicová, Milada.
Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 9–11.
Článek
Rabušicová, Milada; Pol, Milan.
Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1998-1999, roč. 47-48, č. U3-4, s. 5–6.
Článek
Trnková, Kateřina; Pol, Milan; Rabušicová, Milada.
Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 9–12.
Článek
Rabušicová, Milada; Pol, Milan.
Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2000-2001, roč. 49-50, č. U5-6, s. 5–6.
Článek
Pol, Milan; Rabušicová, Milada.
Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 11–15.
Článek
Pol, Milan.
Editorial : Redakční dilemata a (ne)jistoty. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 5–6.
Článek
Hlaďo, Petr; Pol, Milan.
Editorial : stabilně i ve změnách. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 5–7.
Článek
Vanhoof, Jan; Pol, Milan.
Editorial : Trust and control in shaping educational processes. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 5–8.
Článek
Šeďová, Klára; Pol, Milan; Švaříček, Roman.
Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 5–7.
Článek
Sedláček, Martin; Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr.
Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 75–92.
Článek
Pol, Milan; Rabušicová, Milada; Novotný, Petr.
Jak se na školách rodí úspěch v práci s granty. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 117–125.
Článek
Pol, Milan.
K otázkám řízení waldorfských škol. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1992, roč. 41, č. I26, s. 49–58.
Kapitola
Pol, Milan.
K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 126–141.