Název: O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání : rozhovor s Kari Smith
Variantní název:
- On crossing the border of known in doctoral studies in teacher education : an interview with Kari Smith
Zdrojový dokument: Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. [165]-174
Rozsah
[165]-174
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2018-3-8
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/138464
Type: Článek
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Reference
[1] Shulman, L. (2005). Signature Pedagogies in the Professions. Daedalus, 134(3), 52–59. | DOI 10.1162/0011526054622015
[2] Smith, K., & Ulvik, M. (2017). Leaving teaching: lack of resilience or sign of agency? Teachers and Teaching, 23(8), 928–945. | DOI 10.1080/13540602.2017.1358706
[2] Smith, K., & Ulvik, M. (2017). Leaving teaching: lack of resilience or sign of agency? Teachers and Teaching, 23(8), 928–945. | DOI 10.1080/13540602.2017.1358706