Název: We must take these risks : interview with Matthias Warstat
Zdrojový dokument: Theatralia. 2018, roč. 21, č. 2, s. 182-186
Rozsah
182-186
-
ISSN1803-845X (print)2336-4548 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/TY2018-2-13
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/138523
Type: Článek
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Reference
[1] FIEBACH, Joachim. 2007. Inszenierte Wirklichkeit: Kapitel einer Kulturgeschichte des Theatralen [Staged Reality: a Chapter of the Cultural History of the Theatrical]. Berlin: Theater der Zeit, 2007.
[2] FIEBACH, Joachim. 2010. Předvádění skutečnosti jako její performativní provádění (Performing Reality) [Performing Reality as Performing Reality]. In Radka Kunderová (ed.). Tendence v současném myšlení o divadle [Trends in Contemporary Thinking about Theatre]. Brno: JAMU, 2010: 57–61, 109.
[3] WARSTAT, Matthias. 2017. Kategorienwechsel. Zur jüngeren Kritik an theaterwissenschaftlichen Körperkonzepten [Category Change: on Recent Criticism of Theatre-Scientific Body Concepts]. In Friedemann Kreuder and Ellen Koban and Hanna Voss (eds.). Re/produktionsmaschine Kunst. Kategorisierungen des Körpers in den Darstellenden Künsten [Re/production-machine Art: Categorizations of the Body in the Performing Arts]. Bielefeld: Transcript, 2017: 15–29.
[4] WARSTAT, Matthias. 2018. Soziale Theatralität. Die Inszenierung der Gesellschaft. Paderborn: Wilhelm Fink, 2018.
[2] FIEBACH, Joachim. 2010. Předvádění skutečnosti jako její performativní provádění (Performing Reality) [Performing Reality as Performing Reality]. In Radka Kunderová (ed.). Tendence v současném myšlení o divadle [Trends in Contemporary Thinking about Theatre]. Brno: JAMU, 2010: 57–61, 109.
[3] WARSTAT, Matthias. 2017. Kategorienwechsel. Zur jüngeren Kritik an theaterwissenschaftlichen Körperkonzepten [Category Change: on Recent Criticism of Theatre-Scientific Body Concepts]. In Friedemann Kreuder and Ellen Koban and Hanna Voss (eds.). Re/produktionsmaschine Kunst. Kategorisierungen des Körpers in den Darstellenden Künsten [Re/production-machine Art: Categorizations of the Body in the Performing Arts]. Bielefeld: Transcript, 2017: 15–29.
[4] WARSTAT, Matthias. 2018. Soziale Theatralität. Die Inszenierung der Gesellschaft. Paderborn: Wilhelm Fink, 2018.