Název: (Re-)translating Zich's aesthetics into English : a work in progress
Zdrojový dokument: Theatralia. 2020, roč. 23, č. 1, s. 199-213
Rozsah
199-213
-
ISSN1803-845X (print)2336-4548 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/TY2020-1-19
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/142563
Type: Článek
Jazyk
Licence: CC BY-NC-ND 4.0 International
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Reference
[1] ELAM, Keir. 1980. Semiotics of Theatre and Drama. London: Methuen, 1980.
[2] OSOLSOBĚ, Ivo. 1986. Zichova filozofie dramatického tvaru [Zich's Philosophy of the Dramatic Form]. In Otakar ZICH. Estetika dramatického umění. Teoretická dramaturgie [The Aesthetics of Dramatic Art. A Theoretical Dramaturgy]. Prague: Panorama, 1986: 373–399.
[3] OSOLSOBĚ, Ivo and Miroslav PROCHÁZKA. 1986. Poznámky a komentáře [Notes and Commentaries]. In Otakar ZICH. Estetika dramatického umění. Teoretická dramaturgie [The Aesthetics of Dramatic Art. A Theoretical Dramaturgy]. Prague: Panorama, 1986: 329–372.
[4] OSOLSOBĚ, Ivo. 2003a [1970]. Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci [Dramatic Art as Communication through Communication about Communication]. Ostenze, hra, jazyk [Ostension, Play, Language]. Brno: Host, 2003: 90–137.
[5] OSOLSOBĚ, Ivo. 2003b [1981]. Sémiotika sémiotika Otakara Zicha [Semiotics of the Semiotician Otakar Zich]. In id. Ostenze, hra, jazyk [Ostension, Play, Language]. Brno: Host, 2003: 213–238.
[6] OSOLSOBĚ, Ivo. 2007a [1975]. Sémiotika v Tampě a okolí, poslouchaná divadelníkem [Semiotics at Tampa and Around, as Witnessed by Theater-maker]. In id. Principia parodica. Prague: NAMU, 2007: 235–246.
[7] OSOLSOBĚ, Ivo. 2007b. Dg.: Semiotica Theatralic Chronica. In id. Principia parodica. Prague: NAMU, 2007: 259–264.
[8] SEBEOK, Thomas A. and Marcel DANESI (eds.). 1986. Encyclopedic Dictionary of Semiotics. Berlin/Boston: De Gruyter, 1986.
[9] ZICH, Otakar. 1986. Estetika dramatického umění. Teoretická dramaturgie [The Aesthetics of Dramatic Art. A Theoretical Dramaturgy]. Prague: Panorama, 1986.
[2] OSOLSOBĚ, Ivo. 1986. Zichova filozofie dramatického tvaru [Zich's Philosophy of the Dramatic Form]. In Otakar ZICH. Estetika dramatického umění. Teoretická dramaturgie [The Aesthetics of Dramatic Art. A Theoretical Dramaturgy]. Prague: Panorama, 1986: 373–399.
[3] OSOLSOBĚ, Ivo and Miroslav PROCHÁZKA. 1986. Poznámky a komentáře [Notes and Commentaries]. In Otakar ZICH. Estetika dramatického umění. Teoretická dramaturgie [The Aesthetics of Dramatic Art. A Theoretical Dramaturgy]. Prague: Panorama, 1986: 329–372.
[4] OSOLSOBĚ, Ivo. 2003a [1970]. Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci [Dramatic Art as Communication through Communication about Communication]. Ostenze, hra, jazyk [Ostension, Play, Language]. Brno: Host, 2003: 90–137.
[5] OSOLSOBĚ, Ivo. 2003b [1981]. Sémiotika sémiotika Otakara Zicha [Semiotics of the Semiotician Otakar Zich]. In id. Ostenze, hra, jazyk [Ostension, Play, Language]. Brno: Host, 2003: 213–238.
[6] OSOLSOBĚ, Ivo. 2007a [1975]. Sémiotika v Tampě a okolí, poslouchaná divadelníkem [Semiotics at Tampa and Around, as Witnessed by Theater-maker]. In id. Principia parodica. Prague: NAMU, 2007: 235–246.
[7] OSOLSOBĚ, Ivo. 2007b. Dg.: Semiotica Theatralic Chronica. In id. Principia parodica. Prague: NAMU, 2007: 259–264.
[8] SEBEOK, Thomas A. and Marcel DANESI (eds.). 1986. Encyclopedic Dictionary of Semiotics. Berlin/Boston: De Gruyter, 1986.
[9] ZICH, Otakar. 1986. Estetika dramatického umění. Teoretická dramaturgie [The Aesthetics of Dramatic Art. A Theoretical Dramaturgy]. Prague: Panorama, 1986.