Varianty jmen:
Pevná, Kateřina (preferováno)
Článek
Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina; Rabušicová, Milada.
A family business as a space for intergenerational learning interactions. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 2, s. 43–66.
Článek
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina.
Čas a věk hraje roli : tři generace se učí v kurzech. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 125–146.
Článek
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina.
Mezigenerační učení : učit se mezi sebou v rodině. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 163–182.
Článek
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina.
Mezigenerační učení v prostředí komunit: koncept a mapování výzkumného terénu. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 103–124.
Článek
Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina; Rabušicová, Milada.
O mezigeneračním učení a mezigeneračních programech v knihovnách. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 43–52.
Kapitola
Pevná, Kateřina; Petrželka, David.
Sociální služby v České republice. In: Knotová, Dana. , Lazarová, Bohumíra. , Lojdová, Kateřina. , Pevná, Kateřina. Úvod do sociální pedagogiky : studijní texty pro studenty oboru sociální pedagogika.
2014, s. 75–92.
Článek
Rabušicová, Milada; Pevná, Kateřina; Vařejková, Zuzana.
Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.
Článek
Rabušicová, Milada; Kamanová, Lenka; Pevná, Kateřina.
Učit se a stárnout aktivně: senioři v mobilních počítačových učebnách. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 85–108.
Kniha
Knotová, Dana; Lazarová, Bohumíra; Lojdová, Kateřina; Pevná, Kateřina.
Úvod do sociální pedagogiky : studijní texty pro studenty oboru sociální pedagogika. 2014