Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

lower secondary school

Bula, Marek; Nehyba, Jan. Charakteristika a efekt programů na podporu well-beingu ve vzdělávání adolescentů : přehledová studie
Šmejkalová, Martina; Chvál, Martin. Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol
Navrátilová, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
Bradová, Jarmila. Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy
Vaďurová, Lucie. Genderově stereotypní vzorce chování v pedagogické komunikaci na druhém stupni základní školy
Chvál, Martin; Šmejkalová, Martina. Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol
Subscribe to lower secondary school