Skip to main content
English
Čeština
Domů
Kolekce
Časopisy
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Všeobecné knižní edice
Specializované knižní edice
Knihy mimo edice
Prohlížení
Obory
Ústavy
Názvy
Autoři
Vyhledávání
O platformě
Základní informace
Dokumentace
Nápověda
Kontakt
Digitalia
science education
Říčan, Jaroslav; Kroufek, Roman
.
Factor structure of a self-report questionnaire determining the epistemic beliefs of primary school and kindergarten student teachers in the science domain
Janoušková, Svatava; Žák, Vojtěch; Rusek, Martin
.
Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice : analýza a porovnání
Hellemans, Lieveke; Haesen, Stefan
.
Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study
Mejía-Cáceres, María Angélica; Freire, Laísa Maria
.
Influences of educational policy on the pre-service education of teachers in science and environmental education : a Latin American context
Bergnell Karlsson, Anneli
.
"Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center
Subscribe to science education