Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

science education

Říčan, Jaroslav; Kroufek, Roman. Factor structure of a self-report questionnaire determining the epistemic beliefs of primary school and kindergarten student teachers in the science domain
Janoušková, Svatava; Žák, Vojtěch; Rusek, Martin. Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice : analýza a porovnání
Hellemans, Lieveke; Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study
Mejía-Cáceres, María Angélica; Freire, Laísa Maria. Influences of educational policy on the pre-service education of teachers in science and environmental education : a Latin American context
Bergnell Karlsson, Anneli. "Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center
Subscribe to science education