Skip to main content
English
Čeština
Domů
Kolekce
Časopisy
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Všeobecné knižní edice
Specializované knižní edice
Knihy mimo edice
Prohlížení
Obory
Ústavy
Názvy
Autoři
Vyhledávání
O platformě
Základní informace
Dokumentace
Nápověda
Kontakt
Digitalia
teacher education
Breternitz, Annika; Tulis, Maria
.
The acquisition of error competence and the value of (learning from) errors in teacher education from the perspectives of teachers in Finland and Germany
Groß Ophoff, Jana; Egger, Christina
.
Assessment of German and Austrian students' Educational Research Literacy: validation of a competency test based on cross-national comparisons
Obrovská, Jana; Tůma, František
.
Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě
Schratz, Michael; Schwarz, Johanna F.; Westfall-Greiter, Tanja
.
Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning
Nijhawan, Subin
.
Bridging the gap between theory and practice with design-based action research
Hellemans, Lieveke; Haesen, Stefan
.
Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study
Orchard, Janet; Kelly, Lucy; Winstanley, Carrie
.
Head' and 'heart' work : re-appraising the place of theory in the 'academic dimension' of pre-service teacher education in England
Zounek, Jiří; Šimáně, Michal; Knotová, Dana
.
Cesta k učitelství v socialistickém Československu pohledem pamětníků
Subscribe to teacher education