Skip to main content

Home

  • English
  • Čeština
  • Domů
  • Kolekce
    • Časopisy
    • Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
    • Všeobecné knižní edice
    • Specializované knižní edice
    • Knihy mimo edice
  • Prohlížení
    • Obory
    • Ústavy
    • Názvy
    • Autoři
  • Vyhledávání
  • O platformě
    • Základní informace
    • Dokumentace
  • Nápověda
  • Kontakt
  • Digitalia

adult education

Köck, Johannes; Trna, Jan. Tyll in Brünn: zwischen Gauklern und Mineuren : ein literaturwissenschaftliches und fremdsprachendidaktisches Unterrichtskonzept zu Daniel Kehlmanns Roman in 20 Aufgaben
Kalenda, Jan; Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015
Milana, Marcella; Skrypnyk, Oleksandra. Konceptualizace profesionality u vzdělavatelů dospělých
Despotović, Miomir. Vzdělávání dospělých mezi profesionalizací a profesionalismem
Kopecký, Martin. (Ne)účast dospělých ve vzdělávání jako výsledek individuálních strategií sociálně zakotvených jednotlivců
Dvořáková, Miroslava. Teorie transformativního učení (se) dospělých
Franz, Julia; Scheunpflug, Annette. A systematic perspective on intergenerational learning: theoretical and empirical findings
Dopita, Miroslav; Poláchová Vašťatková, Jana. Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz
Subscribe to adult education