Názvy

Zobrazují se záznamy 241 - 250 z celkového počtu 3232

Článek
Hošek, Radislav. [Schnayder, Jerzy. De antiquorum hominum taciturnitate et tacendo]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1958, roč. 7, č. E3, s. 150–151.

Článek
Hartmann, Antonín. [Schneider, Ilse. Lectiones Latinae: ein lateinisches Lehrbuch für Erwachsene]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1969, roč. 18, č. E14, s. 296–298.

Článek
Pelikán, Oldřich. [Schneider, Ilse. Lingua latina medicinalis: Lateinisches Lehrbuch für Mediziner]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1965, roč. 14, č. E10, s. 387–388.

Článek
Holzbachová, Ivana. [Schneider, Michael. Neurose und Klassenkampf: materialistische Kritik und Versuch einer emanzipativen Neubegründung der Psychoanalyse]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 1977-1978, roč. 26-27, č. B24-25, s. 111–113.

Článek
Puchljaková, Helena. Сходные чешские и русские названия календарных понятий и временные термины. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1969, roč. 18, č. A17, s. 105–114.

Článek
Vykypěl, Bohumil. [Scholze, Lenka. Das grammatische System der obersorbischen Umgangssprache im Sprachkontakt: mit Grammatiktafeln im Anhang]. Linguistica Brunensia. 2010, roč. 58, č. 1-2, s. 355–356.

Článek
Slavíček, Lubomír. "Schöne Sammlung von trefflichen Gemälden und gehaltsvollen Kupferstichen" : prameny k měšťanským sbírkám obrazů a grafiky v Praze 1820-1870. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 2004, roč. 53, č. F48, s. 73–142.

Článek
Mrázek, Roman. [Схоневельд, К.Г. ван. Семантический анализ древнерусской системы определенных форм прошедшего времени]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1961, roč. 10, č. A9, s. 197–201.

Článek
Bilgin-Aksu, Mualla, Aksu, Türkan, Polat, Soner. School administrator self-esteem and its relationship to trust in teachers. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 33–51.