Displaying 1 - 25 of 45
Article
Zadražilová, Iva.
Témata pro vzdělávací lekce seniorů v knihovnách : výsledky kvantitativního šetření. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 2, pp. 3–29.
Article
Gössel, Gabriel, Mejzr, Martin, Studničný, Michal, Šír, Filip.
Digitalizace etiket standardních šelakových desek jako nástroj pro efektivní muzejní evidenci : výsledky průzkumu ve sbírce fonotéky Národního muzea – Českého muzea hudby. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 2, pp. 40–60.
Article
Hruška, Zdeněk.
Optické datové disky ve fondu dvou největších českých knihoven : historický přehled a možnosti jejich ochrany. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 2, pp. 61–71.
Article
Malečková, Dita, Štysová Rychtáriková, Renata, Urban, Jan.
Obraz, informace, entropie. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 2, pp. 30–39.
Article
Lorenz, Michal.
Digitalizace jako faktor v konvergenci paměťových institucí. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 2, pp. 1–2.
Article
Ostráková, Natalie, Kočišová, Pavlína, Beňačková, Miroslava.
Vývoj standardu PREMIS a možnosti jeho dalšího využití ve standardech NDK. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 2, pp. 72–85.
Article
Kvasnica, Jaroslav, Prokopová, Andrea, Vozár, Zdenko, Kvašová, Zuzana.
Analýza českého webového archivu : provenience, autenticita a technické parametry. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 1, pp. 3–21.
Article
Hametová, Michaela Alijonov, Novotná, Eva.
Novinky v geografické bibliografii ČR online – GEOBIBLINE a spolupráce s analytickou databází ANL. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 1, pp. 34–56.
Article
Černý, Michal.
Vybrané kapitoly z masové práce se čtenářem : sociálně-pedagogický experiment socialistického knihovnictví. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 1, pp. 57–69.
Article
Dufka, Jiří, Chodějovská, Eva, Pacek, Miloš, Žabička, Petr.
Nové nástroje pro katalogizaci mapových fondů a sbírek. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 1, pp. 22–33.
Article
Stodola, Jiří.
Principy a dilemata informační etiky : svoboda slova, právo na informace a cenzura v kontextu problému dezinformace. ProInflow. 2019, vol. 11, iss. 1, pp. 70–78.
Article
Macagno, Fabrizio, Rapanta, Chrysi.
The dimensions of argumentative texts and their assessment. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 11–44.
Article
Švaříček, Roman.
The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 143–171.
Article
McNaughton, Stuart, Zhu, Tong, Rosedale, Naomi, Oldehaver, Jacinta, Jesson, Rebecca, Greenleaf, Cynthia.
Critical perspective taking : promoting and assessing online written argumentation for dialogic focus. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 119–141.
Article
Hähkiöniemi, Markus, Lehesvuori, Sami, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Jokiranta, Kaisa.
Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 199–219.
Article
Rapanta, Chrysi.
Bewilderment as a pragmatic ingredient of teacher-student dialogic interactions. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 45–61.
Article
Gronostay, Dorothee.
Are classroom discussions on controversial political issues in civic education lessons cognitively challenging? : a closer look at discussions with assigned positions. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 85–100.
Article
Reznitskaya, Alina, Švaříček, Roman.
Better learning through argumentation : editorial. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 5–10.
Article
Oyler, Joe.
Exploring teacher contributions to student argumentation quality. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 173–198.
Article
Sözen Özdoğan, Sinem, Özçakır, Bilal, Orhan, Burcu.
A case of teacher and student mathematical problem-solving behaviors from the perspective of a cognitive-metacognitive framework. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 221–243.
Article
Av-Shalom, Na'ama Y., Zimmerman, Randi M., Chinn, Clark A., Duncan, Ravit G..
Analysis of different categories of epistemic and metacognitive discourse in argumentation. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 101–118.
Article
Reznitskaya, Alina, Wilkinson, Ian A. G..
Measuring production and comprehension of written arguments in upper-elementary grades. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 4, pp. 63–84.
Article
Tůma, František, Knecht, Petr.
Akademický inbreeding jako rakovina vysokého školství, nebo nezbytnost? : přehled zahraničních výzkumů a implikace pro českou vysokoškolskou politiku. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 9–31.
Article
Navrátilová, Jana.
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci. Studia paedagogica. 2019, vol. 24, iss. 1, pp. 157–186.