Displaying 1 - 11 of 11
Article
Béres, Judit.
LIS students as Critical Thinkers – experiences of a complex pilot programme. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 4–18.
Article
Tóth, Máté.
The role of public libraries in Lifelong Learning in a multicultural and digital context. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 32–42.
Article
Kratochvíl, Jiří.
Srovnání správnosti bibliografických citací vygenerovaných citačními manažery Citace PRO, EndNote, Mendeley, RefWorks a Zotero pro vybrané citační styly. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 118–153.
Article
Hanych, Monika.
Jak komunikují státní instituce na online sociálních sítích?. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 97–117.
Article
Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina, Rabušicová, Milada.
O mezigeneračním učení a mezigeneračních programech v knihovnách. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 43–52.
Article
Harašta, Jakub, Loučka, Martin.
Využití celexového čísla pro rešerši právních informací. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 19–31.
Article
Janíková, Anna.
Použití data miningu ve "fyzických" knihovnách. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 154–175.
Article
Tomoriová, Františka.
Information ethics in the context of information literacy. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 85–96.
Article
Steinerová, Jela.
Information literacy studies and human information behaviour. ProInflow. 2016, vol. 8, iss. 2, pp. 53–69.