Displaying 1 - 25 of 65
Article
Bárta, Stanislav.
Diplomata pecuniaria : zur finanziellen Dimension von Urkunden. Studia historica Brunensia. 2023, vol. 70, iss. 1, pp. 5–6.
Article
Emmerig, Hubert.
Die Monetarisierung des österreichischen Raums im 12. Jahrhundert im Spiegel der Urkunden. Studia historica Brunensia. 2023, vol. 70, iss. 1, pp. 7–32.
Article
Schmidt, Ondřej.
Negotiating privileges at the imperial court : Emperor Sigismund's charters for Italian recipients and their financial dimension. Studia historica Brunensia. 2023, vol. 70, iss. 1, pp. 33–66.
Article
Kluge, Mathias.
Crown for sale? : reflections on the political function of documents of accounting and debt at the royal court in the Holy Roman Empire. Studia historica Brunensia. 2023, vol. 70, iss. 1, pp. 67–80.
Article
Heil, Tobias.
Die Verwendung der Reichssteuer von 1427 im Spiegel der Quittungen und Rechnungsbücher. Studia historica Brunensia. 2023, vol. 70, iss. 1, pp. 81–98.
Article
Speich, Heinrich.
"Udel" and other forms of surety : stability at a high price. Studia historica Brunensia. 2023, vol. 70, iss. 1, pp. 99–113.
Book
Juhaňák, Libor.
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023
Chapter
Front matter. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 1.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Seznam tabulek. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 220–221.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Seznam obrázků. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 222–223.
Chapter
Back matter. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. .
Chapter
Juhaňák, Libor.
Obsah. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 5–7.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Úvod. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 9–12.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Vznik a historické kořeny analytiky a data miningu ve vzdělávání. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 13–24.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Vymezení analytiky a data miningu ve vzdělávání a jejich rozdíly. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 25–34.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Proces analýzy a typy využívaných dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 35–48.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Metody a techniky analýzy dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 49–58.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Dosavadní směry výzkumů a řešená témata. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 59–88.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Analýza 1: Predikce úspěšnosti studentů v blended learningových kurzech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 89–124.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Analýza 2: Interakce studentů a učitelů v online diskuzních fórech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 125–166.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Analýza 3: Chování studentů v průběhu plnění online testů. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 167–190.