Displaying 1 - 25 of 30
Article
Pokorný, Lukáš.
Jak čeští samovydavatelé publikují a šíří své elektronické knihy : výsledky kvalitativního šetření. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 2, pp. 52–69.
Article
Cubr, Ladislav.
Konceptuální rámec pro otázky autenticity digitalizátů knih. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 2, pp. 70–107.
Article
Kurfürstová, Jana, Paulusová, Alena, Zadražilová, Iva.
Heuristická analýza portálu Knihovny.cz. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 2, pp. 130–146.
Article
Ulrich, Petr.
Informační strategie boje proti dezinformaci: přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 2, pp. 23–51.
Article
Černý, Michal.
Vybrané přístupy k učení se od druhých v online prostředí. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 2, pp. 147–166.
Article
Plch, Lukáš, Kratochvíl, Jiří.
Analýza predátorských znaků publikací jako služba Knihovny univerzitního kampusu. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 2, pp. 70–107.
Article
Černý, Michal.
Využití nástrojů webové analytiky pro pochopení učení v online prostředí. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 1, pp. 49–67.
Article
Kovářová, Pavla, Hálová, Nikola, Pojezná, Tereza.
Informační gramotnost studentů Masarykovy univerzity a změny vlivem online kurzu práce s informacemi. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 1, pp. 68–99.
Article
Lorenz, Michal, Kubalíková, Elena, Wölfelová, Veronika, Vozárová, Viera, Habartová, Nikoleta.
Konference jako informační zázemí pro setkání s informací. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 1, pp. 24–48.
Article
Černý, Michal, Kudrnáč, Jiří.
Knihovny v době komunistické totality: na příkladu knihoven ve Znojmě a Břeclavi, s přihlédnutím k tvorbě a recepci Vaška Káni a Jaroslava Freye. ProInflow. 2018, vol. 10, iss. 1, pp. 100–112.
Article
Harvánková, Klára.
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 147–155.
Article
Rabušicová, Milada, Švaříček, Roman, Reid, Ivan.
O sociálních nerovnostech s britským sociologem výchovy : rozhovor s Ivanem Reidem. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 135–146.
Article
Spurná, Michaela, Knecht, Petr.
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 29–54.
Article
Hrbáčková, Karla, Hladík, Jakub.
Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 81–104.
Article
Chvál, Martin, Šmejkalová, Martina.
Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 105–134.
Article
Buchberger, Iva, Kovač, Vesna, Ažić Bastalić, Adriana.
Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 55–80.
Article
Hloušková, Lenka, Fernández-Rey, Elena, Ceinos Sanz, Cristina, Nogueira Pérez, Miguel A., García-Murias, Rebeca, Gościniak, Małgorzata, Navrátilová, Lenka.
Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 175–181.
Article
Hloušková, Lenka.
Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců : od obsahu ke kompetencím?. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 113–138.
Article
Drexlerová, Anna.
Kluků je škoda, holky na to nemají : genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 1, pp. 9–28.
Article
Rodová, Veronika, Slavík, Jan.
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, iss. 3, pp. 9–48.