Title: Školy mizející z map
Variant title:
- Schools disappearing from maps
Source document: Studia paedagogica. 2014, vol. 19, iss. 3, pp. [171]-175
Extent
[171]-175
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Persistent identifier (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2014-3-10
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/130967
Type: Review
Language
License: Not specified license
Reviewed work
Kučerová, Silvie. Proměny územní struktury základního školství v Česku. Vyd. 1. Praha: Česká geografická společnost, 2012. 209 s. Geographica; 8. ISBN 978-80-904521-8-3.
Notice: These citations are automatically created and might not follow citation rules properly.
References
[1] Kučerová, S. (2008). Marginalizace území v kontextu vývoje soustavy základního školství na příkladu vybraných regionů Česka v období 1961–2004. In R. Šimůnek (Ed.), Regiony – časoprostorové průsečíky? Praha: Historický ústav AV ČR , s. 214–236.
[2] Kučerová., S., & Kučera, Z. (2009). Vztah periferiality a vzdělávání: Lze definovat periferní oblasti na základě vývoje sítě základních škol? Acta geographica Universitatis Comenianae, 53(1), 59–73.
[3] Musil, J., & Müller, J. (2008). Vnitřní periferie České republiky, sociální soudržnost a sociální vyloučení. Praha: Centrum pro sociální a ekonomické strategie Fakulty sociálních věd Karlovy univerzity v Praze.
[4] Novotná, M. (Ed.). (2005). Problémy periferních oblastí. Praha: Přírodovědecká fakulta Karlovy univerzity v Praze.
[5] Solstad, K. J. (1997). Equity at Risk. Oslo: Scandinavian University Press.
[6] Trnková, K. (2008). Obce s málotřídkou. Studia paedagogica, 2008(13), 53–64.
[7] Trnková, K., Knotová, D., & Chaloupková, L. (2010). Málotřídní školy v České republice. Brno: Paido.
[2] Kučerová., S., & Kučera, Z. (2009). Vztah periferiality a vzdělávání: Lze definovat periferní oblasti na základě vývoje sítě základních škol? Acta geographica Universitatis Comenianae, 53(1), 59–73.
[3] Musil, J., & Müller, J. (2008). Vnitřní periferie České republiky, sociální soudržnost a sociální vyloučení. Praha: Centrum pro sociální a ekonomické strategie Fakulty sociálních věd Karlovy univerzity v Praze.
[4] Novotná, M. (Ed.). (2005). Problémy periferních oblastí. Praha: Přírodovědecká fakulta Karlovy univerzity v Praze.
[5] Solstad, K. J. (1997). Equity at Risk. Oslo: Scandinavian University Press.
[6] Trnková, K. (2008). Obce s málotřídkou. Studia paedagogica, 2008(13), 53–64.
[7] Trnková, K., Knotová, D., & Chaloupková, L. (2010). Málotřídní školy v České republice. Brno: Paido.