Title: Spletitá situace na vysokých školách
Variant title:
- The convoluted situation at universities
Source document: Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. [139]-144
Extent
[139]-144
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Persistent identifier (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2015-1-10
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/133661
Type: Review
Language
License: Not specified license
Reviewed work
Dvořáčková, Jana; Pabian, P.; Smith, S.; Stöckelová, T.; Šima, K.; Virtová, T. Politika a každodennost na českých vysokých školách: etnografické pohledy na vzdělávání a výzkum. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2014. 267 s. Studie; sv. 110. ISBN 978-80-7419-171-8.
Notice: These citations are automatically created and might not follow citation rules properly.
References
[1] Engeström, Y. (1987). Learning by expanding. An activity-theoretical approach to developmental research. Helsinki: Orienta-Konsultit Oy.
[2] Leonťjev, A. N. (1978). Činnost. Vědomí. Osobnost. Praha: Nakladatelství Svoboda.
[3] Stöckelová, T. (Ed.). (2009). Akademické poznávání, vykazování a podnikání. Etnografie měnící se české vědy. Praha: Sociologické nakladatelství.
[2] Leonťjev, A. N. (1978). Činnost. Vědomí. Osobnost. Praha: Nakladatelství Svoboda.
[3] Stöckelová, T. (Ed.). (2009). Akademické poznávání, vykazování a podnikání. Etnografie měnící se české vědy. Praha: Sociologické nakladatelství.