Title: Studia paedagogica
Year: 2018
Volume: 23
Issue: 3
Publication year
2018
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/138454
Department FF MU
Topic
Content
Title | Document |
---|---|
Editorial | [5]–[7]
Švaříček, Roman |
Title | Document |
---|---|
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe | [9]–48
Rodová, Veronika; Slavík, Jan |
|
Uplatnění otevřeného přístupu k matematice v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – empirická studie v kontextu badatelsky orientovaného kurzu | [49]–67
Samková, Libuše |
|
Perspektívy a limity vytvárania tolerantných medziskupinových postojov vo vyučovaní občianskej náuky na Slovensku | [69]–90
Lášticová, Barbara; Hargašivá, Lucia; Andraščiková, Simona; Dráľ, Peter; Findor, Andrej |
|
Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol | [91]–112
Hladík, Jakub; Ingrová, Nikol; Sobková, Nikola |
|
Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců : od obsahu ke kompetencím? | [113]–138
Hloušková, Lenka |
Title | Document |
---|---|
Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí | [139]–164
Záleská, Klára |
Title | Document |
---|---|
O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání : rozhovor s Kari Smith | [165]–174
Smith, Kari; Švaříček, Roman; Pol, Milan |
Title | Document |
---|---|
Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců | [175]–181
Hloušková, Lenka; Fernández-Rey, Elena; Ceinos Sanz, Cristina; Nogueira Pérez, Miguel A.; García-Murias, Rebeca; Gościniak, Małgorzata; Navrátilová, Lenka |