Název: Marketingu v knihovně už se nebojím
Variantní název:
- No longer afraid of library marketing
Zdrojový dokument: ProInflow. 2011, roč. 3, č. ProInflow speciál, s. 63-66
Rozsah
63-66
-
ISSN1804-2406
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/133736
Type: Článek
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Abstrakt(y)
Zkušenosti, chyby, překvapení, názory, vize i naivní ideje jedné malé nezkušené knihovnice, která začala dělat marketing a PR v univerzitní knihovně. Nikdy nečetla Kotlera, ačkoli si pod pojmem marketingový mix nepředstavuje míchaný nápoj, a každý status fb-stránky její knihovny je ovlivněný tím, jak se zrovna vyspí.
Experience, mistakes, surprises, opinions, visions and even naive ideas of a small, unexperienced librarian who started to do marketing and PR in a university library. She never read Kotler, but she doesn't imagine a mixed drink when she hears the phrase "marketing mix". Each of her statuses on the library FB page is influenced by how well she slept.