Pol, Milan

Varianty jmen:

Pol, Milan (preferováno)
Typ dokumentu
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 65.

Článek
Pol, Milan. 10. ročník ENIRDEM : konference - další přátelské, ale i odborné setkání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 200–201.

Kapitola
Pol, Milan. Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 22–28.

Článek
Hloušková, Lenka; Trnková, Kateřina; Lazarová, Bohumíra; Pol, Milan. Diverzita žáků: téma pro vedení školy. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 105–126.

Článek
Řehořková, Marie; Pol, Milan. Docent Jan Sup sedmdesátníkem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 187–188.

Článek
Rabušicová, Milada; Rabušic, Ladislav; Pol, Milan. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2006, roč. 54, č. U11, s. 7–11.

Článek
Pol, Milan; Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 9–11.

Článek
Rabušicová, Milada; Pol, Milan. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1998-1999, roč. 47-48, č. U3-4, s. 5–6.

Článek
Trnková, Kateřina; Pol, Milan; Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 9–12.

Článek
Rabušicová, Milada; Pol, Milan. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2000-2001, roč. 49-50, č. U5-6, s. 5–6.

Článek
Pol, Milan; Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 11–15.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 5–6.

Článek
Šeďová, Klára; Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 5–8.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 5–7.

Článek
Vanlommel, Kristin; Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 5–8.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 5–8.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 5–7.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 7–9.

Článek
Pol, Milan. Editorial : Redakční dilemata a (ne)jistoty. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 5–6.

Článek
Hlaďo, Petr; Pol, Milan. Editorial : stabilně i ve změnách. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 5–7.

Článek
Vanhoof, Jan; Pol, Milan. Editorial : Trust and control in shaping educational processes. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 5–8.

Článek
Šeďová, Klára; Pol, Milan; Švaříček, Roman. Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 5–7.

Článek
Sedláček, Martin; Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr. Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 75–92.

Článek
Pol, Milan; Rabušicová, Milada; Novotný, Petr. Jak se na školách rodí úspěch v práci s granty. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 117–125.

Článek
Pol, Milan. K otázkám řízení waldorfských škol. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1992, roč. 41, č. I26, s. 49–58.

Kapitola
Pol, Milan. K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 126–141.