Skip to main content
English
Čeština
Domů
Kolekce
Časopisy
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Všeobecné knižní edice
Specializované knižní edice
Knihy mimo edice
Prohlížení
Obory
Ústavy
Názvy
Autoři
Vyhledávání
O platformě
Základní informace
Dokumentace
Nápověda
Kontakt
Digitalia
mathematics
Molina Sangüesa, Itziar
.
La confección del Glosario de aritmética y álgebra en el Renacimiento hispano como instrumento para el estudio del léxico matemático del siglo XVI
Ziebell, Natasha; Clarke, David
.
Curriculum alignment : performance types in the intended, enacted, and assessed curriculum in primary mathematics and science classrooms
Chytrý, Vlastimil; Říčan, Jaroslav; Živná, Dagmar
.
Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
Hähkiöniemi, Markus; Lehesvuori, Sami; Nieminen, Pasi; Hiltunen, Jenna; Jokiranta, Kaisa
.
Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation
Subscribe to mathematics