Názvy
Zobrazují se záznamy 421 - 430 z celkového počtu 937
Článek
Begimkulov, Uzokboy.
Informačně-vzdělávací portál pedagogického vysokého školství Uzbecké republiky. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 181–184.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Informační bezpečnost a digitální stopy. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
, s. 13–50.
Článek
Burešová, Iva, Havigerová, Jana Marie, Šimíková, Mariana.
Informační chování nadaných dětí : předběžné výsledky kvalitativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 39–44.
Článek
Kovářová, Pavla, Hálová, Nikola, Pojezná, Tereza.
Informační gramotnost studentů Masarykovy univerzity a změny vlivem online kurzu práce s informacemi. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 1, s. 68–99.
Článek
Sklenák, Vilém.
Informační gramotnost uživatelů vs. vyhledávací nástroje nové generace. ProInflow. 2010, roč. 2, č. 2, s. 24–44.
Článek
Ulrich, Petr.
Informační strategie boje proti dezinformaci: přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 23–51.
Kapitola
Kolektiv autorů.
Informační technologie jako nástroj a pomocník historického výzkumu. In: Dvořák, Tomáš. , Fasora, Lukáš. , Chocholáč, Bronislav. , Malý, Tomáš. , Nečasová, Denisa. , Stoklásková, Zdeňka. , Wihoda, Martin. Úvod do studia dějepisu. 1. díl.
, s. 120–134.
Článek
Dombrovská, Michaela.
Informační vzdělávání na vysokých školách v České republice: přehled, vývoj a další kroky. ProInflow. 2010, roč. 2, č. 2, s. 45–52.