Názvy

Zobrazují se záznamy 34021 - 34030 z celkového počtu 36617

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Kapitola
Golec, Martin. Využití grafitu (tuhy). In: Golec, Martin. Těšetice-[Kyjovice]. VI., Horákovská kultura v těšetickém mikroregionu. , s. 118–129.

Článek
Krčál, Martin. Využití metody benchmarkingu při měření výkonu knihoven. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 1, s. 117–127.

Článek
Černý, Michal. Využití nástrojů webové analytiky pro pochopení učení v online prostředí. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 1, s. 49–67.

Článek
Řezníčková, Zuzana. Využití postupů rozhlasové detektivky za hranicemi žánru. Theatralia. 2015, roč. 18, č. 1, s. 217–222.

Článek
Místecký, Michal. Využití rankové frekvenční distribuce při výzkumu antroponym v literárních dílech. Linguistica Brunensia. 2019, roč. 67, č. 1, s. 27–38.

Článek
Kubínský, Vladimír. Využití tremometru pro měření RČ a tappingu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, roč. 31, č. I17, s. 156–157.

Článek
Suša, Ivan. Využitie komparatívneho prístupu vo vyučovaní literárnej vedy. Slavica litteraria. 2015, roč. 18, č. 1, s. 103–113.

Článek
Hanuliak, Milan. Využitie národopisných paralel pri rekonštrukcii stavebných technik objektov dedinskej usadlosti v stredoveku. Archaeologia historica. 1987, roč. 12, č. [1], s. 171–181.