Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 72

Článek
Esvan, François. Notes sur l'aspect verbal en marge de la traduction tchèque d 'un roman de Daniel Pennac. Graeco-Latina Brunensia. 2009, roč. 14, č. 1-2, s. 79–91.

Článek
Kyloušek, Petr. Indiánský mýtus o "Orfeovi". Graeco-Latina Brunensia. 2009, roč. 14, č. 1-2, s. 131–141.

Článek
Karlík, Petr. ESSE v konstrukcích s infinitivem ve staré češtině, předtím a potom. Graeco-Latina Brunensia. 2009, roč. 14, č. 1-2, s. 113–123.

Článek
Cerri, Giovanni. Spunti senofanei ed erodotei nel finale dell'Apologia di Socrate di Platone. Graeco-Latina Brunensia. 2009, roč. 14, č. 1-2, s. 49–58.

Článek
Kurzová, Helena. What worried the crows in Callimachus' epigram?. Graeco-Latina Brunensia. 2009, roč. 14, č. 1-2, s. 125–129.

Článek
Blažek, Václav. Mercurius et proximī. Graeco-Latina Brunensia. 2009, roč. 14, č. 1-2, s. 31–38.

Článek
Stanković, Dejan. Kolegiální vztahy a zapojení učitelů do rozvoje školy. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 53–66.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. .

Článek
Obsah. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 5–6.

Článek
Šeďová, Klára. Co víme o výukovém dialogu?. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 11–28.

Článek
Lojdová, Kateřina. Skryté světy mládeže. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 205–208.

Článek
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 210–211.

Článek
Janebová, Eva. Vedení internacionalizace vysokých škol. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 107–130.

Článek
Krejčová, Lenka. Význam učitelů a školního prostředí pro motivaci dospívajících při studiu ve středních školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 85–106.

Článek
Janatová, Lucie. Souvislost mezi hraním počítačových her a agresivitou. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 155–170.

Článek
Trnková, Kateřina, Chaloupková, Lucie, Knotová, Dana. Pedagogičtí pracovníci na málotřídkách – izolovaní a nekvalifikovaní?. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 51–68.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 7–9.

Článek
Lukas, Josef. Projekt Centra podpory inkluzívního vzdělávání (CPIV). Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 209.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. .

Článek
Rabušicová, Milada, Klusáčková, Markéta, Kamanová, Lenka. Mezigenerační učení v rámci programů a kurzů neformálního vzdělávání pro děti, rodiče a prarodiče. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 131–153.

Článek
Sedláček, Martin. Co víme a co ještě nevíme o učení se dospělých. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 199–203.

Článek
Závodyová, Viera. Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 171–186.

Článek
Koťátková, Soňa. Kvalita sociálního klimatu a potřeby učitelek mateřských škol. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 69–84.