Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 45

Článek
Kvasnica, Jaroslav, Prokopová, Andrea, Vozár, Zdenko, Kvašová, Zuzana. Analýza českého webového archivu : provenience, autenticita a technické parametry. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 3–21.

Článek
Hametová, Michaela Alijonov, Novotná, Eva. Novinky v geografické bibliografii ČR online – GEOBIBLINE a spolupráce s analytickou databází ANL. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 34–56.

Článek
Dufka, Jiří, Chodějovská, Eva, Pacek, Miloš, Žabička, Petr. Nové nástroje pro katalogizaci mapových fondů a sbírek. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 22–33.

Článek
Lorenz, Michal. Editorial. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 2.

Článek
Zadražilová, Iva. Témata pro vzdělávací lekce seniorů v knihovnách : výsledky kvantitativního šetření. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 3–29.

Článek
Malečková, Dita, Štysová Rychtáriková, Renata, Urban, Jan. Obraz, informace, entropie. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 30–39.

Článek
Lorenz, Michal. Digitalizace jako faktor v konvergenci paměťových institucí. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 1–2.

Článek
Ostráková, Natalie, Kočišová, Pavlína, Beňačková, Miroslava. Vývoj standardu PREMIS a možnosti jeho dalšího využití ve standardech NDK. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 72–85.

Článek
Brücknerová, Karla, Rabušicová, Milada. Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 33–49.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava, Friedlaenderová, Hana. Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 79–106.

Článek
Šeďová, Klára. Editorial. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 5–7.

Článek
Chytrý, Vlastimil, Říčan, Jaroslav, Živná, Dagmar. Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 107–133.

Článek
Šťastný, Vít, Walterová, Eliška. Vliv školy na využívání soukromého doučování. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 51–78.

Článek
Navrátilová, Jana. Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 157–186.

Článek
Vlčková, Kateřina, Květoň, Petr, Ježek, Stanislav, Mareš, Jan, Lojdová, Kateřina. Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 135–155.

Článek
Macagno, Fabrizio, Rapanta, Chrysi. The dimensions of argumentative texts and their assessment. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 11–44.

Článek
Švaříček, Roman. The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 143–171.

Článek
McNaughton, Stuart, Zhu, Tong, Rosedale, Naomi, Oldehaver, Jacinta, Jesson, Rebecca, Greenleaf, Cynthia. Critical perspective taking : promoting and assessing online written argumentation for dialogic focus. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 119–141.

Článek
Hähkiöniemi, Markus, Lehesvuori, Sami, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Jokiranta, Kaisa. Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 199–219.

Článek
Rapanta, Chrysi. Bewilderment as a pragmatic ingredient of teacher-student dialogic interactions. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 45–61.