Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 45
Článek
Kvasnica, Jaroslav, Prokopová, Andrea, Vozár, Zdenko, Kvašová, Zuzana.
Analýza českého webového archivu : provenience, autenticita a technické parametry. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 3–21.
Článek
Hametová, Michaela Alijonov, Novotná, Eva.
Novinky v geografické bibliografii ČR online – GEOBIBLINE a spolupráce s analytickou databází ANL. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 34–56.
Článek
Černý, Michal.
Vybrané kapitoly z masové práce se čtenářem : sociálně-pedagogický experiment socialistického knihovnictví. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 57–69.
Článek
Dufka, Jiří, Chodějovská, Eva, Pacek, Miloš, Žabička, Petr.
Nové nástroje pro katalogizaci mapových fondů a sbírek. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 22–33.
Článek
Stodola, Jiří.
Principy a dilemata informační etiky : svoboda slova, právo na informace a cenzura v kontextu problému dezinformace. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 1, s. 70–78.
Článek
Zadražilová, Iva.
Témata pro vzdělávací lekce seniorů v knihovnách : výsledky kvantitativního šetření. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 3–29.
Článek
Gössel, Gabriel, Mejzr, Martin, Studničný, Michal, Šír, Filip.
Digitalizace etiket standardních šelakových desek jako nástroj pro efektivní muzejní evidenci : výsledky průzkumu ve sbírce fonotéky Národního muzea – Českého muzea hudby. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 40–60.
Článek
Hruška, Zdeněk.
Optické datové disky ve fondu dvou největších českých knihoven : historický přehled a možnosti jejich ochrany. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 61–71.
Článek
Malečková, Dita, Štysová Rychtáriková, Renata, Urban, Jan.
Obraz, informace, entropie. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 30–39.
Článek
Lorenz, Michal.
Digitalizace jako faktor v konvergenci paměťových institucí. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 1–2.
Článek
Ostráková, Natalie, Kočišová, Pavlína, Beňačková, Miroslava.
Vývoj standardu PREMIS a možnosti jeho dalšího využití ve standardech NDK. ProInflow. 2019, roč. 11, č. 2, s. 72–85.
Článek
Brücknerová, Karla, Rabušicová, Milada.
Netradiční vysokoškolští studenti : charakteristiky a potenciál odloženého studia. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 33–49.
Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava, Friedlaenderová, Hana.
Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 79–106.
Článek
Chytrý, Vlastimil, Říčan, Jaroslav, Živná, Dagmar.
Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 107–133.
Článek
Šťastný, Vít, Walterová, Eliška.
Vliv školy na využívání soukromého doučování. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 51–78.
Článek
Tůma, František, Knecht, Petr.
Akademický inbreeding jako rakovina vysokého školství, nebo nezbytnost? : přehled zahraničních výzkumů a implikace pro českou vysokoškolskou politiku. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 9–31.
Článek
Navrátilová, Jana.
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 157–186.
Článek
Vlčková, Kateřina, Květoň, Petr, Ježek, Stanislav, Mareš, Jan, Lojdová, Kateřina.
Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 1, s. 135–155.
Článek
Macagno, Fabrizio, Rapanta, Chrysi.
The dimensions of argumentative texts and their assessment. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 11–44.
Článek
Švaříček, Roman.
The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 143–171.
Článek
McNaughton, Stuart, Zhu, Tong, Rosedale, Naomi, Oldehaver, Jacinta, Jesson, Rebecca, Greenleaf, Cynthia.
Critical perspective taking : promoting and assessing online written argumentation for dialogic focus. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 119–141.
Článek
Hähkiöniemi, Markus, Lehesvuori, Sami, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Jokiranta, Kaisa.
Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 199–219.
Článek
Rapanta, Chrysi.
Bewilderment as a pragmatic ingredient of teacher-student dialogic interactions. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 45–61.