Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 54

Článek
Plassard, Didier. Western European avant-garde theatre and puppetry : a reappraisal. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 13–26.

Článek
Raiterová, Eliška. To provide, not to direct : perceiving from the position of fragility. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 185–187.

Článek
Orawczak Kunešová, Mariana, Béhar, Henri. Historiography of the avant-gardes, fifty-year witnessing of research dedicated to the avant-gardes in France : interview with Henri Béhar. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 137–148.

Článek
Šlaisová, Eva. Between Brueghel, Surrealism, and New Realism : Wachsman's stage design for Heavy Barbara. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 109–136.

Článek
Slavkova, Iveta. A different causality and a different reality : analysis of the absurd in French Dada and pre-surrealist theatre. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 163–165.

Článek
Jochmanová, Andrea. Lola Skrbková (1902–1978). Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 189–203.

Článek
Veselovska, Hanna. Technicism in the Ukrainian avant-garde theatre : a clash of meanings and forms. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 27–43.

Článek
Toporišič, Tomaž. The Slovene historical avant-garde and Europe in crisis. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 65–86.

Článek
Jochmanová, Andrea, Orawczak Kunešová, Mariana. The historical avant-garde in the European context : editorial. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 7–12.

Článek
Kosiński, Dariusz. Central-European theatre avant-garde : reclamation or reimagination. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 149–162.

Článek
Šalounová, Kateřina. Konstanty, proměny a inovace tanečního vzdělávání v České republice. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 177–183.

Článek
Drábek, Pavel. Translating the theatre act. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 166–171.

Článek
Orawczak Kunešová, Mariana. André Breton on French and Czech stages. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 87–108.

Článek
Havlíčková Kysová, Šárka. Meaning-making in contemporary operatic performance. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 172–176.

Článek
Chechyk, Valentyna. Alexandra Exter theatre and Ukrainian scenography in the 1910s and 1920s. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 44–64.

Článek
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 13–33.

Článek
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 153–169.

Článek
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 35–66.

Článek
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 93–124.

Článek
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 5–11.

Článek
Smith, Kari, Brücknerová, Karla. Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 5–7.

Článek
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára. Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 9–34.

Článek
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio. Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 35–53.

Článek
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus. Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 55–75.