Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 208
Článek
Gogola, Matej.
[Digenis Akritis: byzantský epos o Dvojrodém Hraničáři]. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 211–212.
Článek
Franek, Juraj.
Did Socrates write? The evidence of Dion of Prusa (Or. 54.4, 55.12–13) and Epictetus (Diss. 2.1.32).. Graeco-Latina Brunensia. 2012, roč. 17, č. 2, s. 25–40.
Článek
Brodňanská, Erika.
[Cepko, Jaroslav; Kalaš, Andrej; Suvák, Vladislav. Zlomky Aischina zo Sfétta. Aeschinis Socratici fragmenta]. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 1, s. 233–234.
Článek
Eliášová Buzássyová, Ľudmila.
Rozlúčenie s Danielom Škovierom, emeritným profesorom Katedry klasickej a semitskej filológie v Bratislave: prof. PhDr. Daniel Škoviera, PhD. (30.11.1946–24.2.2021): Vir bonus et humanissimus. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 1, s. 229–230.
Článek
Filagová, Markéta.
(Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.
Článek
Majerčíková, Jana.
Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 29–44.
Článek
Kubiatko, Milan.
Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.
Článek
Sršníková, Daniela.
Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.
Článek
Gavora, Peter.
Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 119–136.
Článek
Nikolaros, Stratos.
Paul Kretschmers Expedition 1901 nach Lesbos und das dortige Netzwerk der Lehrenden am Beispiel des Gymnasiallehrers Michail Κ. Stefanidis. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 9–48.
Článek
Angelopoulos, Tasos.
Ο Καραγκιόζης πάει αντάρτης: ένα ανέκδοτο έργο της Έλλης Αλεξίου από το αρχείο του ΚΚΕ. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 109–120.
Článek
Kountouris, Antonis.
"Προσφυγο-ποίηση": Όταν η λογοτεχνία "συνομιλεί" με τη γελοιογραφία στη σχολική τάξη. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 128–134.
Článek
Frangi, Maria.
Ιάκωβος Καμπανέλλης (1921–2011): Ένας Έλληνας από το κρεματόριο στο θαύμα. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 140–146.
Článek
Kougkoulos, Thanasis V..
[Καργιώτης, Δημήτρης. Περιστασιακή ποίηση: δοκίμιο για την ανάδυση μιας κατηγορίας]. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 149–153.
Článek
Filagová, Markéta.
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 33–62.
Článek
Stramaglia, Antonio.
Quint. 9, 2, 85–86 e P.Hamb. II 134, fra tecnica declamatoria e Satzrhythmus. Graeco-Latina Brunensia. 2015, roč. 20, č. 1, s. 133–148.
Článek
Kaščák, Ondrej.
Rituály a skryté kurikulum, alebo, Kam v pedagogike zaradiť rituálne štúdie? : teoretická (a biografická) rekonštrukcia. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 29–40.
Článek
Brodňanská, Erika.
Koželová, Adriána (2017). Preklad kultúrnych referencií z antiky a kultúrna kompetencia prekladateľa. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 2, s. 287–288.
Článek
Kaščák, Ondrej.
"...daj mi rúčku, ty sa usmej, budeme sa spolu hrať" – telesné performácie ako interakčný faktor v sociálnych vzťahoch detí. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 13–26.
Článek
Klokner, Tomáš.
Habaj, Michal (2016). Kambýses II. Od tradície k histórii. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 245–247.
Článek
Závodyová, Viera.
Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 171–186.
Článek
Franek, Juraj.
[Kalaš, Andrej; Suvák, Vladislav. Antisthenis fragmenta – Antisthenove zlomky: Úvodná štúdia, grécky a latinský text, slovenský preklad a komentár k zlomkom]. Graeco-Latina Brunensia. 2015, roč. 20, č. 2, s. 213–215.